14 June 2007

Verhuisd!

Ik had vanochtend de geest, dus ik besloot het hele verhuisgebeuren er maar doorheen te jagen. Gisteren had ik al lichting I aan spullen overgebracht. En vanochtend heb ik lichting II die kant op gedaan en de hele boel schoongemaakt. De laatste zutjes heb ik maar naar NP meegenomen; die komen wel weer es thuis. Nou nog even sleuteloverdracht regelen, en hopen dat dat met die bankrekening nog es lukt (ik had allang post van de bank verwacht, en die is nodig) zodat ik, jawel, de huur es kan betalen. En dan woon ik op de Heimvegen! (Of Heimveien. Die Noren doen op geen enkele manier aan consistente spelling.) Vanavond ga ik dat maar es vieren op het vasteland. Tijdens de barbecue bij de prof. En dan drink ik er later wel een glas whisky op met de huisbaas. De huisbazin drinkt niet- ze gaat niet weten wat ze mist! En het is nog erg basaal: ik heb dus een bed en een stoel, maar de enige kastruimte die ik heb bestaat uit keukenkastjes. Ik ga maar es wat kartonnen dozen regelen! Maar ik woon daar goed.



Hier nog even een plaatje van de BBQ bij de prof: ze zette me meteen aan het werk als cocktailbrouwer. En dit was het resultaat.

2 comments:

Anonymous said...

http://www.instructables.com/id/EE28IW9UQ5ES84ILEL/

;-)

Margot said...

Dat is gaaf! Helaas werkt het pas als ik hier gereedschap heb. Doet me wel denken aan een meubel dat de bibliothecaris hier maakte voor zijn muziekinstallatie, van overtollige NP vloertegels, een gevonden stuk marmer en twee gegapte stoepranden! Die heeft het al helemaal door.