22 June 2007

Barbecue bij zomerhuisje - mooie laatste dag in Tromsø voor Drs. Saher

Mijn laatste avond in Tromsø werd gevuld met een kennismakingsbarbecue. Het project waarbinnen ik aangenomen ben bevat zowel lui van NP als van de universiteit. En om de banden wat aan te halen, zeker nu met nieuwe mensen als ik en Arto, de nóg nieuwere postdoc ("the crazy Fin") was er een barbecue bedacht. En de prof van de uni, Morten, vond het wel een goed idee dat bij zijn zomerhuisje te doen. Gaaf! We hadden onverwacht gaaf weer, het huisje is prachtig, de omgeving ook, en het was gewoon helemaal goed. Leuke mensen, koud bier, blije hond, knappend vuurtje. Geen betere manier denkbaar om de avond voor je vertrek door te brengen! Geen stress. Vanaf hier moet het maar goed gaan. Ik kan in het vliegtuig nog wat contempleren maar dan is het afgelopen. En moet ik me er maandag maar doorheen slaan! Ik hoop dat veel bloglezers erbij gaan zijn. Ik ben benieuwd.





1 comment:

Anonymous said...

Geweldige hond! Daar kan geen kattebeest aan tippen. En die kwijlen ook niet zo aandoenlijk, meestal. :)

Margot: als je dit weer leest eenmaal terug in Noorwegen...

JE WAS GEWELDIG!

Ik kom snel je kant op. Geen rare dingen doen met ijsberen en zo he.

L-M!