23 April 2009

Ook dat nog

Ik vond het weekend eigenlijk al wel abrasief genoeg. Maar nee! Zoals in een eerder postje te zien is heb ik foto's gemaakt op de weg terug, al was het vrij warm en erg nat. En woei de wind alle precipitatie met kracht overal in waar je het niet wil hebben. Niet heel best voor een camera. En soms weigerde hij al een beetje, maar nu, na dat tochtje, wil hij helemaal niet meer. Miewu! Mijn mooie cameraatje. Moet maar es terug naar de winkel, zien of er wat te redden valt.

En intussen heb ik mijn ouwe inferieure maar es onder een centimeter stof vandaan gevist. De blog gaat even gepavoiseerd worden met laagkwalitatief beeldmateriaal ben ik bang!

Update:
Na een paar dagen drogen deed hij het weer. Ik heb liever een camera die het altijd doet, maar dan nog; soms is beter dan nooit, en gelukkig is dus niet alles verloren!

No comments: