29 April 2009

Auto en dank is taart!

Ik mocht zelf kiezen wat voor taart! Toen Rafael mijn auto had geleend voor het transport van zijn geblesseerde vriendin wilde hij zijn erkentelijkheid daarvoor betonen met behulp van taart. En het is nogal een keukenprins. En gaf me de vrije hand. En ik houd van veenbessen, en kon mij niet herinneren ooit veenbessentaart gehad te hebben, dus dat werd mijn keus. En vanzelfsprekend was hij heerlijk!


Verder wilde ik op mijn beurt de schuinachterburen nog bedanken voor dat ik op hun oprijlaan had mogen parkeren. Dus wat deed ik? Ik bakte taart. Ik word zelden van verbeeldingskracht beschuldigd. In ieder geval, de buren in kwestie waren blij verrast. En we hebben hem gezamelijk geprobeerd. Gezellig hoor. Auto's parkeren levert je niet alleen vijanden op!

3 comments:

Henco said...

Mocht je ooit in Amersfoort zijn en willen parkeren...

Jaap van Beek (oud..oud...japeman@hotmail.com) said...

He Margot,

Wat fijn om te lezen dat je weinig veranderd lijkt in je woordgebruik!
Wat fantastisch en heerlijk om je blogs te lezen en te bedenken wat je vroeger zei. Zo herkenbaar echt Margot! Ik dacht, ik google Margot weer eens. Weet niet waarom. Zie dat je wel ver van hier bent gaan wonen... Dacht nog: wie weet gaan we op zomervakantie naar Zweden en zoeken we je op. Maar nee dus....

Hartelijke groet,

fijne koninginnedag morgen :)

Jaap van Beek

Margot said...

Hee, Jaap! Das lang geleden. Welkom op de blog!