27 November 2008

Van alles naar niets

Zo heb je een geweldige vent, en zo heb je dat niet meer. Hoort er allemaal bij. Maar soms is de overgang wat absoluter dan je zou verwachten.

Toen Floor en ik afscheid namen in de Haag, ruim zeven maanden terug, zei hij nog iets over er later een biertje op drinken. Dat leek me wel wat. Kerels die leuk genoeg zijn om diep en veel van te houden zijn ook leuk genoeg om een biertje mee te drinken.

Na een maand of drie kreeg ik via Marijn groeten. Dat leek voor mij op een startsein om voorzichtigerwijs communicatie te hervatten; communicatie die dan op een gegeven moment naar dat bedoelde biertje zou leiden.

Maar niets.

Heb twee pogingen gedaan. De lijn is dood! Beetje raar, beetje onaf, beetje luchtledig. Maar wat doe je eraan. En met mijn woeste hang naar communicatie en duidelijkheid is het misschien wel exact datgene waar ik maar es mee moet leren omgaan...


7 comments:

Anonymous said...

hee, psst, lange-afstands-knuffel hebben?

Margot said...

Altijd! :)

Anonymous said...

Oke:

*BIGHUG*

;-)

Anonymous said...

Misschien reageert hij over 7 maanden, misschien niet, Jammer, maar je hebt het iig geprobeerd. Nog knappe Noren tegengekomen? Ik niet..

Margot said...

Ja wie weet. Geen idee waar ik over 7 maanden uithang maar ik ben denk ik altijd wel te vinden.

En, knappe Noren, ze bestaan wel! En het sterft hier bovendien van de buitenlanders van uiteenlopende schoonheid.

En hoe onzekerder mijn toekomst hier is, hoe groter de kans dat ik ineens tegen een verbluffende held aanloop! Zo gaan die dingen... :/

Anonymous said...

Het is een Koole, Margot. Dus nee, het ligt niet aan jou.

:)

Marijn (behept)

Margot said...

Rare jongens die Kooles!