25 May 2008

Ouwe auto's in de stad

Het kan zomaar gebeuren dat als je de stad in fietst je ineens allemaal historische voertuigen in de hoofdstraat geparkeerd ziet. De lokale oldtimervereniging bleek een evenement te hebben. Eindelijk mooie auto's! En mooie motoren. En zo veel ook.

Niet eens zo oud, maar wel mooi


Auto's uit de tijd van treeplank en zwengel! Geweldig.



Het vlaggetje is een wat gedurfd stijlelement, maar voor de rest zijn motoren er sinds WWII niet mooier op geworden

Dit zal z'n antagonist geweest zijn

Ik raakte aan de praat met een man die verklaarde de eigenaar te zijn van de zwarte '53 Citroën Traction. Een prachtauto! Op mijn verbazing over de kwantiteit merkte hij op dat die auto's uit het héle district Troms kwamen... dat verklaart een hoop!

2 comments:

Jeroen said...

Oude vehikels! Altijd goed.
En die Traction Avant staat ook hoog op mijn lijst van "Als ik toch eens geld heb..."
Zwijmel...

Margot said...

Ouder is beter! En ik hoop van harte dat je snel rijk wordt... wil ik wel een foto van jou en je bolide!