18 March 2008

Beschamende deuken

Met rasse schreden komt nu niet alleen het congres in Wenen nabij, maar ook het moment dat ik mijn gereviseerde artikel bij Paleoceanography moet inleveren. En voor beide moet nog een hoop gebeuren. Werk aan de winkel. Dus nu even geen schaatsen ('t is paasstop, en slechts de weergoden weten of er na Pasen nog geschaatst kan worden), en geen klimmen, en wel meer dingen niet, maar gewoon achter mijn bureau blijven zitten en hard werken. En aangezien dat het één en ander aan microscoopwerk vergt loop ik nou meestal rond met de zogeheten "embarrassing dents" in mijn voorhoofd. Van het langdurig leunen op het oculair. Krijg je vast heel veel nerdpunten voor...

3 comments:

Anonymous said...

beroepsdeformatie in de praktijk!

is die hypnotiserende blik bedoeld om de forams stil te alten liggen?

Henco

Jeroen said...

10 om precies te zijn... :-)

Margot said...

10 nerdpunten!! Goed dat. En, ja, dat is het! Werkt het op jou ook?