10 August 2007

Verslag Merian Cruise - nawoord

Ben weer heel even terug! Ik heb even snel wat foto's in het verslag gemikt. Dat verslag dat even door een ongeevenaarde en op internet aangesloten held online was gezet. Vanaf zo'n schip kan je niet surfen maar wel kale tekst mailen. Dit is nog maar het begin! Deze foto's zijn vooralsnog diegenen die ik zelf met mijn digitale cameraatje heb gemaakt, en een paar die op de server van het schip stonden. Ik hoop er nog bij te kunnen vermelden wie ze heeft gemaakt. Denkbaar dat het onze fotograaf, Christian Morel, was.

Ik ga zo'n beetje meteen door hiken, dus dan zijn er even geen updates, maar als ik terug ben ga ik proberen van meer mensen (met betere camera's) foto's los te peuteren, en ga ik ook mijn analoge foto's laten ontwikkelen. en dan vervolgens weer scannen. Mijn digitale cameraatje kan de schoonheid van Svalbard eigenlijk niet aan. Dan post ik nog wel wat extra foto-postjes! Het is de moeite waard.

1 comment:

Anonymous said...

En met foto's zijn de verslagen nog tsjongener.