25 May 2007

Sleutels zonder praktische waarde

Ik heb de sleutel van mijn nieuwe huis! En ik kan er niet heen, maar dan nog, het is een goed gevoel. Ik vermoed wel dat ik er voor geen meter aan ga klussen. Zodra mijn knie het weer een beetje doet staat de verhuizer al klaar! Dat denk ik tenminste. Dus laat dat schilderen maar. En dat nep-vakwerk, dat hebben ze niet in gips gedaan, maar in beton. Dus dat laat ik ook zitten!

Maar goed. Even nog geen foto's want interieurs fotograferen met een cameraatje zonder optische zoom werk meestal niet, en van buiten was het te ver lopen. Daarbij stond de zon aan de verkeerde kant. Ik moet maar even beter worden en dan een keer 's ochtends een foto maken.

Overigens deed mijn knie vanochtend al minder pijn dan gisteren. Mooi! Meer daarvan. Mijn eerste streven is dat gescharrel door mijn huis geen pijn meer doet. En daarna hoop ik nog es zelfstandig hierheen te kunnen. En daarna zien we wel weer met bergen en nieuwe huizen!

No comments: