27 May 2007

Huis!

Vandaag merkte ik dat ik al een beetje gewicht op mijn knie kon zetten, en dat betekende dat mijn actieradius een flink stuk groter geworden was. Want op 1 been en krukken kan je wel best hard, maar niet zo lang, omdat je armen er gewoon niet op bedacht zijn je hele gewicht te dragen. Maar nu met een beetje meewerkend been houden ze het een stuk langer uit. En ik besloot es te kijken of ik naar het nieuwe huis kon lopen! Ik heb er geloof ik 40 minuten over gedaan, maar ik kwam er. Dus kon ik een paar foto's maken! Het hele huis ziet er zo uit:



En de kelder, waar ik ga wonen, ziet er aan de raamkant zo uit:



En het uitzicht is een stuk beter dan vanuit mijn huidige huis:




En van binnen is het nog wel aan de lelijke kant. Schrik niet, die bank gaat er nog uit. En die lamp gaat ook vervangen worden! Daar schaamden de huisbaas en zijn vrouw zich erg hard plaatsvervangend voor. Overigens zijn beide lieden ook geoloog. Heel geo-huis zo! En voor de wie dat wat zegt trouwens: Knut de huisbaas ziet er uit als een ietsje langere versie van Michel Groen.





Ik kan niet wachten tot de winkels weer open gaan. Tegen die tijd kan ik vast wel weer lopen, en dan kan ik verf gaan kopen. En klussen. En als ik via via een bed heb geregeld kan ik zo'n beetje wel verhuizen. Het enige dat dan nog ontbreekt is pannen en borden en bestek. Dat is wel even te improviseren. Kan vast wel wat bietsen ergens, tot de verhuizer mijn eigen zut komt brengen.

No comments: