17 December 2007

Met boek op de bank

Het menselijk bioritme wordt redelijk op de proef gesteld door de poolnacht. Ik merk het aan mezelf, en hoor het van iedereen om me heen, dat je sneller moe bent als het nooit licht is. En na een week hard werken en sociale dingen doen ben je dan flink gaar. En ik heb dan enorme zin in op de bank liggen met een goed boek en mooie muziek op. (En omringd door de welriekendheid van het peperkoekhuisje.) Zo heb ik erg veel tijd doorgebracht de laatste tijd. Heerlijk! Zaterdag "de droomkoningin" van Maarten 't Hart uitgelezen, met "a beautiful lie" van 30 seconds to Mars op repeat. Op die manier mag het van mij nog wel even donker blijven. Maar laat ik niet te snel juichen... het donkerste etmaal is nog niet geweest! We zijn nog niet eens op de helft. Maar als het zo blijft gaan heb ik een goeie winter.

2 comments:

Anonymous said...

Ik wens je een mooie winter! Met veel zon en fijne mensen.

Nouja, met fijne mensen dan maar. :)

Maak er wat moois van dit jaar! Rondrennende M.

Margot said...

Fijne mensen! Komt goed.
Ik word al links en rechts uitgenodigd voor kerstdiners... ridicuul gastvrije mensen hier. Schatten!