26 June 2008

Projectbarbecue

Het loopt tegen komkommertijd, en links en rechts vertrekt men op vakantie of wetenschappelijke cruise. Tijd om het jaar af te sluiten met de projectgroep. Tijd voor barbecue bij Mortens buitenhuisje! Vorig jaar was dat het laatste dat ik deed voor ik naar Nederland vloog om mijn proefschrift te verdedigen.

Dit jaar zou het weer pet zijn. Regen en kou. Gelukkig passen we ook in het huisje, en buiten, aan een picknicktafel onder een luifel. Het rotweer leek de sfeer alleen maar te verhogen.

Simon, een van de universiteitsDenen, had geweldig vlees uitgezocht, waar Patrycja vervolgens op los ging met olie en knoflook. Die lui kan je om een boodschap sturen. Dat we binnen aten deed af aan de barbecuesfeer, maar het is zo'n dropsig huisje dat dat niet gaf.


Zo te zien heeft Morten niets aan de inrichting veranderd toen hij het huisje van een oud dametje kocht

En met twee Poolse schonen heb je ook strakke garanties op paparazzigedrag. Ik heb mijn camera maar in mijn tas gehouden. En sommige projectlui gaan niet graag op de foto, dus ik ga niet eens proberen toestemming te krijgen voor het op de blog zetten van de groepsfoto... maar er is nog genoeg moois.

Het echte paparazzo-werk!

Na het eten maakte ik nog warme banaan met chocola... ik had in de supermarkt een ingeving gekregen. Ging ook mooi samen met de door Morten geserveerde koffie met gammeldansk en cognac! En het uitmuntende gezelschap. Ik mazzel maar met mijn collega's.

Banaan met chocola, daar maak je vrienden mee
Lieve foto van Patrycja

Een mooie afsluiting van het projectjaar!

Alle foto's gemaakt door Patrycja en Kasia

No comments: