04 June 2008

Heel saai boek

Het is altijd mooi als je collega's van je houden. En Arto houdt van me, dat is duidelijk. Ik kwam hem tegen bij de postvakjes, waar hij mopperend een dikke envelop uit haalde. De afzender bleek een uitgever te zijn, die hem traditiegewijs volgooit met promotiemateriaal. Deze keer zelfs in tweevoud. En vanuit de goedheid van zijn hart gaf hij mij een van de boekjes uit de envelop. En ik heb een gegrond vermoeden dat het het saaiste boek uit de geschiedenis moet zijn. Geweldig!

4 comments:

Anonymous said...

In ieder een boek met plaatjes...

:) M

Margot said...

Alleen op de kaft! Dat telt nauwelijks...

Anonymous said...

Een boek over boeken over algen...
Ik vind het mooi :) Inderdaad jammer van de kaft, dat laat weinig aan je verbeelding over

J

Margot said...

Ik mazzel maar weer.