14 August 2009

Leeg huis

Ze kregen de verhuiswagen slechts halverwege Heimveien op. Dat deden de brengende verhuizers toch beter! Maar goed, ze hadden alleen zichzelf ermee, want nu moesten ze alles verder tillen.

Het was een zware rit geweest, het hele huis inpakken. Minder erg dan de vorige keer, maar ik blijf het petwerk vinden. Ik kon de vorige nacht al niet slapen van de inpakstress en stond in arren moede om twee uur 's nachts maar op om verder in te pakken.

Vanochtend was het zover. Ik was op tijd opgestaan om nog even mijn bed te demonteren, de lamp van het plafond te halen en zo algemeen de laatste dingen te doen. Deed nog even koffie boven bij Knut; beneden had ik niks meer oningepakt; geen mok, geen waterkoker, niks...


Tegen elven waren ze klaar. Ik veegde de boel nog even aan omdat zo'n net leegverhuisd huis vol stofmuizen zo'n onaangename aanblik biedt, en ik dat Knut en Mats niet aan wil doen. En zo kon ik naar NP. Daar de laatste dingen doen. En naar het afvalstation. En met Knut naar de bank om de borg terug te krijgen. Al dat soort dingen. Ik ben erg moe maar het ergste is nu geweest...

No comments: