14 August 2009

Afscheid van NP

Na vandaag is dit bureau niet meer mijn bureau! Ik heb hier zo veel gezeten. Ondenkbaar dat het voorbij is.

Aan hoe opgeruimd het is kan men al zien dat er iets aan de hand is

Het is vier uur. De meesten zijn weg. Veel zal ik niet terugzien.

Ik gaf de directeur nog een handje. Ik kwam hem tegen in de gang. Kreeg nog wat vleiende woorden. Ik gaf de wetenschappelijke directeur nog een dikke knuffel. En een nog dikkere aan de lekker dansende vent van PZ! En aan Ingrid, de koormaat van Tordis.

Ik was nog helemaal geroerd door een kaart van de data sectie op mijn bureau. Met een geluidschip! Met een persoonlijke boodschap van de mannen, ingesproken door Boele. Takk, kjære nerder, det var så søtt! Jeg tar det sikkert med til England.

Dan nog een knuffel van Arto, die niet zeker weet of hij naar het feest komt. En dan was het tijd mijn data in Dorthes directory te hooien, en mijn computer af te sluiten. En een koffie te gaan drinken met Sanja en Fiona. Misschien kom ik een hele tijd niet meer terug...

En nou ben ik een beetje richtingloos. Dakloos. Maar ik ben op veel plaatsen welkom.

No comments: