10 July 2007

Zut!

Vanochtend om een uur of elf reed er de langverwachte vrachtwagen het weggetje in! Met zut. En toei. En krääsää. Maar goed, alles is er dus. En ik heb maar heel weinig opslagplaats, en ineens ook teveel meubels wegens aanwaaiende stoelen en banken. Nog een hoop te doen voor het een huis wordt! Gauw een boekenkast kopen voor de huisbaas terug is, want ik heb een hoop zut voor de time being in zijn opslagruimte gezet... kan mijn boeken nog niet kwijt anders! En das een groot deel van de zut. Ben wel erg gelukkig met mijn gereedschap. Ik kan weer dingen! Ik ben pas naar mijn werk gegaan nadat ik mijn kast, waar mijn muziekinstallatie altijd in staat, in elkaar had geschroefd. Iets zegt me dat ik hem opsekop heb staan maar een kniesoor die daarop let! En ik kan misschien een stoel kwijt aan Arto. Als ik heel lief lach wil hij misschien ook wel mijn bank...

No comments: