11 October 2007

Nodig: winterbanden en camera!

Het is nu al twee dagen te pas en te onpas aan het sneeuwen, en er ligt al meer dan je in een hele integrale Nederlandse winter zou verwachten. Meteen de 1e dag merkte ik op weg naar huis al dat mijn fiets op de steile stukken slipt. En das gewoon bij rustig steil omhoog fietsen. Kan je nagaan wat dat naar beneden zou doen. Meteen de 1e dag dus al heb je winterbanden nodig! Ik moet zaterdag maar even naar de winkel. En tot zover loop ik.

En die camera is ook hard nodig, anders wordt de blog te saai. Die sneeuwfoto's zijn al met moeite gemaakt: de camera zet zichzelf steeds uit, en dat is lastig foto's maken. Ik heb zijn opvolger al op het oog. Ook voor op de to do list van het weekend!

Gisteren heb ik hem nog node gemist: ik ging, samen met de andere NP Nederlandse, eten bij een gast-Nederlandse die momenteel op huis en katten van weeer een andere NP-Nederlander past. En een van de katten was een 11 weken oud langharig rood katertje... wat een geweldig beestje. Maar de camera was niet onder de indruk en weigerde een foto te maken. Dus geen beelden van het frutje als hij in Laura's teen bijt, of een van de volwassen katten in de haren vliegt, of in een koffer zit, of achter een stukje papier aan het aanjagen is... helaas!

No comments: