18 April 2008

Wenen deel II

Het is vrijdagmiddag, het congres loopt op zijn eind. Het was een goeie; ik heb een hoop mensen gezien, een hoop interessants gehoord, en ideeën opgedaan. Ik heb Gerald bijna niet gezien, maar ik verwachtte ook niet de president van het geheel veel onbewaakt aan te treffen. En ik heb nul koffie of bier met Adrian, waar ik nog isotopisch/sedimentair afstudeerwerk mee heb gedaan, lang geleden, naar binnen getieft. Das jammer. Ik ben niet vaak indezelfde stad als hij. Maar weer aardig bijgeluld met de Amsterdamse kliek!

Die kerk van het vorige postje is in het donker ook mooi

Verder heb ik zowel ideeën over oud als nieuw werk. Een kerel uit Bremen had geworsteld met hetzelfde probleem als waar mijn net heringezonden Paleoceanography manuscript over gaat, en hij had nog een idee waar ik niet opgekomen was. En ik heb wat statistische schoppen onder mijn hol gehad voor mijn huidige werk. En alle praatjes die je ziet gieten je altijd wel vol met zinnige kennis. Alles bij elkaar goed! En dan zometeen de reis naar Nederland. Ik hoop dat dat allemaal een beetje zonder verrassingen verloopt.

Goede stad om bier in te drinken!

Ik hoop dat dit congres me helpt om, eenmaal terug in Tromsø, gemotiveerd door te raggen in de hoge versenlling waar ik de laatste tijd in gezeten heb. We gaan het zien!

No comments: