27 November 2007

Leven in een kerstkaart

Vanuit de luchthaven, terug vanuit Nederland, liep ik zo de smeltende prut in. Gelukkig is het eind november, en dan is de houdbaarheid van dooi beperkt hier. Dus maandag ging het weer sneeuwen, en nou blijft het ook keurig liggen. Later deze week wordt -9 verwacht. En volgende week -13. En bij elkaar is dat bijzonder fraai! Foto is gemaakt vanaf het stadion, waar ik langskom als ik vanuit de stad naar huis loop, met de camera in de richting van mijn huis.


En deze is genomen vanuit de POMI kantine.



Ook een van mijn planten kreeg last van kerstsfeer.


De lokale fauna deed helaas niet mee. Hoe dit beest het tot eind november heeft gered kan ik me misschien maar beter niet afvragen.


Voor de rest van de week wordt verder nauwelijks neerslag verwacht, dus mooier gaat het niet worden. Maar het blijft vast de hele tijd wel sfeervol.

No comments: