01 June 2007

Het trage deel van het genezingsproces

Dit is nou zo'n periode van een paar dagen waarin de blog saai wordt! Mijn knie gaat nog wel vooruit maar niet meer zo hard. Ik kan wel fietsen, maar het is op het randje, dus ik doe het met mate. Nog niet verder dan het instituut. Ben dus nog niet op gewenst mobiliteitsniveau. Jammer, want het is prachtweer. En er ligt een huis op me te wachten. In ieder geval gaat het werk vooruit. Al is dat iets wat ook wel kan op regenachtige dagen. Misschien mijn trots maar inslikken en morgen met de bus naar de winkel om verf en rollers en zo te halen...

Maar goed. Die knie komt er vast nog wel; ik hoop in ieder geval dat ik maandag naar de universiteit kan fietsen want er is een soort van wereldklimaatdag gaande daar. (http://www.wed.npolar.no) En natuurlijk kan ik met de bus maar ik wil niet! Overigens is het iets met niet alleen wetenschap. Desmond Tutu gaat zich er ook tegenaan bemoeien. Dat soort lui! Lijkt me wel leuk. En dan wordt de blog ook vanzelf weer wat spannender.

No comments: